25 Ağustos 2012 Cumartesi

Ebru Saatlerce Boşaldım Unutamıyorum erotik hikaye

sex hikayeleriadım ebru birgün annemle konsere gittik acayipkalabalık bir konserdi karasu sahilde gece olan konseri izlemeye ve oynamaya devam ederken yerimizin soteve karanlık olduğundan geç farkettiğim zaman başıma kaynar sular inen annemin arkasındaki adamı görünce şaşkına döndüm tam dibimdeannemin tam arkasına geçmiş annemi hem eliyle hemde sikiyle taciz ediyordu annem götünü geriye yaslayınca anladımki ann

em bilerek yapıyor bir tarafımız kapalı diğer tarafımızdada bayanlar var ve adam annemin eteğinin altına elini sokarak annemin kalçalarını okşuyordu yandan yandan seyretmeye ve kızmaya devam ediyordum adamın bir eli bazan benim kalçalarıma değiyodu içimde acayip duygular oluşmaya başladığını hissettim bende adama epey sokuldum kalçam adamın eline değecek şekilde annemle yüzlerimiz hizaydı karanlığında etkisiyle hafifçe geri kaçamakbakışlarla olayı izliyordum adam niyetimi anlamış olacakki artık bir eli sürekli götümün üzerindeydi bende kalçalarımı ona iyice yaklaştırıyordum adam elini eteğimin altından kiloduma değdirince bir hoş oldum artım eli vücudumla hatta amımla temas halindeydi aynı şekilde annemide okşamaya devam ediyordu fakat siki benim arkamda değil annemin götü arasındaydı ben hafifçe geriye geldim artık herşey gözümün önünde cereyan ediyordu adam annemi iyice kıvanma getirmiş olmalıki annem eliyle eteğini kendisi kaldırıyordu anlaşılan adamın kendisini sikmesini istiyordu annem hafifçe kalçalarını kaldırır gibi yaptı adam elimitutarak annemin eteğini bana tutturdu ve annemin amına bir hamlede sikini soktu annem bana dönerek kızım nasıl eğlenebiliyommusun diye sorunca şok oldum halbuki benim farkında olduğumu bilmiyordubunu daha sonra anladım adem elimi tutarak sikinin alt kısmını bana tutturdu başı ilede annemisikiyordu artık benişm elimdeki sik annemin amına girip girip çıkıyordu ben adama dahada sokulunca adam parmağını götüme soktu annemin amının suyuyla ıslanan elin benim götüme girmesi acayip hoşuma gitmişti o an kıyamete kadar sürsün istiyordum adam parmak sayısnı önce 2 sonrada üçe çıkardı artık götümün deliğinin büyüdüğünü hissediyordum adam annemin amından sikini çıkardı beniş önüne çekti ve sikini götümün deliğine dayadı annem benim önümdeydi artık hiç arkaya bakmıyrdu bile demekki boşalmış rahatlamıştı adamın siki götüme girince önce canım yansada sonraları süper haz almaya başladım ve kaç kez boşaldığımı sayamadım bile adam memelerimi okşuyor beni kendine çekerek sikini dibine kadar sokmaya devam ediyordu içimde sıcaklık hissettim önce anlamadıma ama sonra farkına vardımki bacaklarımdan aşağıya süzülen sıvılar adamdan içime akan sıvılarmış o geceyi hiç ujnutmuycam

7 yorum:

  1. Slm ben fırat 33 yaş da yim güzel bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar telefon da konuşulur bütün bunlar olan her şeyi telefon da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın sekse düşün olanlar bayanlar arasın 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasın efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun geç bayanlar arasın gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasın vasap da var maj da atabilirsiniz manisa 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm 541 941 60 93 ANKARA ilinde memurum
      Gizlilik içinde görüşmek isteyen bayanlar 33 yaşındayım
      Yaş farketmez temiz bakımlı olgun anlayışlı gizliliğe önem veren bayanlar
      Öncelik sohbet sonrasına siz karar verin
      Kafaların uyması önemli
      Yapışkan biri degilim dert sıkıntı aramıyorum
      Seviyeli sohbet etmek isteyen ANKARA lı bayanlar
      Arayın tanışalım 541 941 60 93
      Tek erkekler lütfen aramayın

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    3. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil

      Sil
  2. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil